Rivalo Zakłady Sportowe

poniedziałek, 2 maja 2016

Darmowe typy też muszą się pojawiać

Aby zwiększyć wiarygodność typów oferowanych na stronie postanowiłem, że w danym miesiącu będę publikował co najmniej trzy darmowe typy bukmacherskie. Pozwoli to osobą szukającym dobrych zakładów wzajemnych, na lepszą ocenę mojej wiedzy.

Pierwszym takim typem niech będzie zakład na finał Pucharu Polski w Warszawie. Mecz Lecha Poznań z największym rywalem czyli Legią.

Piła nożna -> Polska -> Puchar Polski
Lech Poznań - Legia Warszawa
Typ: 2 
Kurs: 2,05 bet365

1 komentarz:

  1. Niby fajnie, ale ja jakoś zdecydowanie bardziej wolę zaufać po prostu sobie. Moim zdaniem jak obstawiam mecze u https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie to wtedy mam pewność, że będę tam moje ulubione drużyny raz całkiem fajne mnożniki na ich mecze.

    OdpowiedzUsuń